Dagen som varit

Har varit i luleå hela dagen idag på foder utbildning med Granngådern. Vi ska ta in ett nytt foder till granngården nämligen Hills. Så idag har vi fått massor med super bra information om de fodret.
Sen när jag kom hem, så har jag och husse varit och kört lite lydnad på skolan i Karungi. Maia var laddad som tusan, har inte sett henne så taggad på skit länge, men de kanske beror på att hon har fått vila från lydnaden i nästan 2 månader pga sjukskrivning. Men nu är vi tillbaka med träningen igen och börjar ladda förfullt, har ett 1 a pris kvar att ta med henne i ettan, sen har vi LP1.  
Har börjat köra in 2ans moment med henne, rutan funkar bra, inga konstigheter alls har hon att förstå att hon ska in i rutan för då får man godis eller en jätte rolig leksak, nu ska jag börja träna in på att man måste stå stilla där oxå, och hon har lite svårt med de, hon tar gärna ett steg eller två, och ibland kan hon hinna med 3.  Nåja sånt får vi finslipa på.


image17

En promenad bild på stjärnan


Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Hejsan syster yster!
Vad kul att läsa om vad du har för dej! Nu måste du vara riktigt flitig och skriva på bloggen så jag kan läsa. Ha en bra dag. Kram Sara

2007-04-04 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0