Tävlingar och Spår

Har varit hemma i Ökx i helgen. Bruks hade tävlingar på klubben i lördags så då var jag där och hjälpte till. Var spårläggare och Budföringsmottagare. Grattis till allas tävlingsframgångar, och de övriga får kämpa vidare till nästa tävling.

Har varit och spårat med Ärga och Maia. Jag la spåren uppför bergen. Med 3 apporter i varje spår. Maia gick jäkulst bra, hon jobbar skit fint i spåren, stor skillnad på henne från förra året. Hon plockade pinnarna jätte bra oxå. Vart super nöjd med hennes jobb i spåret.

Ärga började spåra kanon fint, tog vinklarna bra, sista vinkeln hon tog så började hon spåra efter något helt annat, de har säkerligen gått över en ren i hennes spår, när hon drog i väg så frågade jag henne vad hon höll på med, hon kom tillbaka på de rätta spåret då, och plockade upp sista apporten. Hon plockade även de 2 första pinnarna.

Maia fyller år idag, lill tjejen fyller 4 år. GRATTIS till lilla Pärlan min och hennes syskon.

/Ida


Kommentarer
Postat av: Barbro

Ja jag glömde ju gratta den svarta pärlan då ni var hemma hon skulle ju ha fått en leverpastej bit vid köksbordet! GRATTIS Maia./Mormor & Morfar

2007-05-27 @ 21:04:46
URL: http://www.jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0