Påsk Helgen.

Då var påsken över skönt är ju det eftersom man bara går upp i vikt av all go mat och godis som man stoppar i sig :).  Ha ha man får ju skylla sig själv att man är en gottegris :). Har jobbat hela påsken så det har inte hänt något spännande hos oss i helgen.
Har tränat Maia på rutan i helgen, och det funkar bra nu, hon förstår att hon nu ska in i rutan och stanna i mitten för där får hon belöning.
I söndags efter jag slutat jobbat så åkte vi till Piteå till min syster och hennes Fam. Jag vart helt chokad när vi kom dit, DET VAR JU NÄSTAN HELT BART PÅ  ÅKRARNA,  helt otroligt. Attans att jag inte tog med Maias spårgrejer så vi hade kunnat träna lite spår.  Vi var och grillade korv på isen igår och det var så mysigt och sånt härligt väder ute.  Sen till middag så gjorde min kära syster en sån god middag med fläskfile och potatis gratäng.
Efter det att vi hade varit där så blev jag så himla sugen på att flytta tillbaka dit (som vanligt), tänk vad roligt att kunna ha så bra möjligheter att kunna börja spårträna, vi behöver verkligen jobba med den biten.

Lite bilder


 " åå finns de nå smaskigt i väskan"


"Ok jag ska försöka stå stilla"


" Min Vante"



/Ida

Kommentarer
Postat av: Gun

Hej Ida!
Vad kul med egen blogg! Då kan jag följa ännu ett Brassebarn på webben :-) Hon ser himla fin ut lilla Maia!! Brasse skickar pussar till dig o döttra! Hälsn. Gun Brasse o jappie

2007-04-11 @ 13:17:54
URL: http://.torpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0