Våren har kommit

Jodå så sant så, att våren är här det är de ingen tvivel om. Det är varmt i luften och snön tinar nu bort med storm steg, så himlöa härligt det är. Snart så får vi börja spåra i skogarna :). Det går inte så bra för vårat lag när det gäller momentet framåtsändande, jag gruvar mig för att börja träna in det där momentet på Ärga. Vi tränar de andra lydnads momenten i Hkl, och det funkar så bra, men jag måste ju ta tag i det jag vet, men det är ju så j-vla tråkigt, säkerligen inte när det väl fungerar. Ikväll så har vi träning i ridhuset, då ska vi dit, har inte varit där på ett väldigt bra tag, jag har inte haft tid, och sen så har latmasken varit framme....

Några härliga kort på Maia och Ärga i vårsolen kommer här

image79
Maia spanar in renar här

image80
Ond blick hon hade här min lill tös

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du också smittats av LATMASKEN =)
Och inte tog jag mig iväg till stallet idag...
Appropå tråkig träning, har jag tagit itu med apporteringen, och det går ganska bra ändå.
Ha det bäst och på återseende
Linda

2008-04-06 @ 22:07:54
Postat av: Petra den aktiva :-)

Halloj...... Nu sitter jag här och väntar på dig och den andra lustiga nybyn bon :-) Tusan vad vi ska ha de bra i kväll.. äta massa gott osv :-)
Tungt bara att jag måste upp kl 6 i morgon bitti!! Men som tur är så har Rikard lovat köra hela vägen!
Ciao snykko....

2008-04-11 @ 14:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0