Bloggtorka

Den senaste tiden så har jag haft lite bloggtorka, har bara inte orka uppdatera denna sida. Det har inte hänt så mycket hos oss den senaste tiden, jag har mestadels jobbat hela sommaren sen har jag inte haft ork att träna så mycket hund, det jag har gjort med dem är att motionera dem, lite lat matte jag vet :(, men så är det ibland. 
Jag har hållit i en valpkurs i sommar med 8 jätte duktiga ekipage, är så stålt över dem.
Maia har tagit sitt andra CERT, var till Boden i början av augusti och ställde henne, där hon vart även BIR, sen gick hon vidare då till BIS-finalen där åkte vi ut på engång. Maia var enda kelpien som ställdes för hunden hon skulle ha ställts mot var en av Annas tikar Looki och hon vart tyvärr halt. 
Vill grattulera Mia och Elsa och Cilla och Tale till deras prestation i ringen. Sen måst jag ju även Grattulera Anna J och Docc till BIS valp 3.
Kennelpappan hos Jebas har ju varit och tävlat i Luleå i helgen med Ninja det gick väldigt bra för han, 286,5 p i AKL spår, stort Grattis till fars gubben. Morsan tävlade i samma klass, det gick inte riktigt lika bra för henne, men det är bara att komma igen till nästa tävling. Petra och Phira tog sitt 3e första pris i lydn kl 1, stort grattis till dom!


"Sixten mannen"



/Ida


Kommentarer
Postat av: Petra

Sixten är så söt, dock lite dampig... hehe. men de är ju kul... visst är du med på att träna ikväll???

2008-08-31 @ 08:00:36
URL: http://www.petraz.dinstudio.se
Postat av: Petra

Hallooo!! I morgon så ger du och svarta pärlan järnet!!!! Lycka till!!!!

2008-09-13 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0