Sixten och gänget

image59
Sixten några dagar gammal bara

image60
Sixten 3 veckor gammal

image61
"HJÄLP !!!! "

image64
"Här kommer vi flytta på er" 

Här är valparna ca 4 veckor gamla

image63

image65
Här räcker vi ut tungan åt papparatzi!!

image66
"Undra vad dom håller på med därborta"

image68

image69
"Nu vart jag skitnödig"

Ninjas valpar är nu 5 veckor gammla. Dom är hel vilda, alltså med andra ord så mår dom riktigt bra. Dom äter, skriker, bits, slåss med varandra och ibland så sover dom oxå. Jätte trevliga små krabater är de, detta är då S- kullen som mamma och pappa har, jag har fastnat för en hane där i kullen som jag har döpt då till Sixten.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söta valpar!!!
Inte undra på att Matilda håller på att tjata ihjäl oss med schäfervalpar =).
Idag tänkte jag mig ut i skidspåret... bara inte LAT-masken tar mig =).
Ha det bäst
Linda

2008-02-21 @ 08:20:19
URL: http://www.flexis77.blogg.se
Postat av: Nicklas

Hejsan!!!

2008-03-07 @ 22:29:31
URL: http://thewolfman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0