Träning i Ridhuset

Vi på klubben har ordnat så att vi kan vara och träna i Ridhuset som Vännäsbergets Ridcentra har. Eller de är snarare min kära vän Petra som har fixat de :). Vi är där på söndagar mellan 19:30-21:30 och tränar hund. Första gången jag kom dit med Ärga så stor tjöt hon hela tiden under tiden vi körde linförighet, men inte mellan de andra momenten. Nu när vi var där och tränade så var hon tyst, vet inte om det då kanske berodde på att jag hade varit och låti hon dra mig på sparken i ca 8 km några timmar före. Det funkar bra med krypet nu, eller snarare bättre, jag har ju fått ner tempot på henne otroligt mycket, nu måste vi börja finslipa på att hon ska sätta ner baken, den är lite väl hög på henne.
Maia gjorde jag inte så mkt med i söndags, hade som inte orken till att träna henne. De vi faktiskt gjorde var att vi körde lite ringträning, för vi ska ju till Jokkmokk på lördag och då ska lill kelpien visa upp sig i ringen där :). Få se om vi kommer hem med nå tjusiga priser ;)

image52
Maia när hon är ca 2 år gammal liten och nätt var hon här

/Ida


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Ida
Tack för en trevlig dag.
Önskar dig lycka till på utställningen med Maia.
Kram Maria

2008-02-16 @ 10:11:00
URL: http://www.polarmarken.se
Postat av: Barbro

Ja vi måste ju gratta (svarta pärlan) Maia till sitt cert...Vi har ju alltid tyckt att du är en snygg kelpi.

2008-02-17 @ 10:45:38
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0