Fysträning

Det är vad vi har pysslat mest med på sistonen. Promenader och lite drag med sparken är vad vi har gjort den senaste tiden. Sen har jag fin slipat på Ärgas kryp, de börjar ta sig. Skallet börjar oxå funka riktigt bra vid posistions sidan. Det vi har lite små problem med är att hon skäller några gånger och så slutar hon när hon tycker att det passar henne. Vi har börjat träna in lite smått är framåttsändande, men det är lite knepigt, när jag kommenderar henne, så har hon en förmåga att studsa fram i 180, så jag måste komma på nått sätt att fixa till de där momentet,  Jag har prövat att köra i kopplet några gånger och sen så släpper jag kopplet, och då börjar hon gasa järnet i 180 frammåt....

image76
Ärga gäspar :)

Emy har flyttat tillbaka till storstan nämligen till min kära syster och hennes familj. Hon åkte för ca 1,5 vecka sedan, det vart väldig tomt när hon hade farit. Nu har jag bara lilla kelpien inne, och hon tar ju inte alls någon stor plats, man märker knappt av henne, jo förutom när det kommer nån, då vaknar hon till liv....

image75
Lilla Lurvas (Emy)

/Ida

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka söta hundar! :)

2008-03-10 @ 21:09:16
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Linda

Jag hade gått upp 1,1 kg över helgen, gissa hur mycket jag har frossat =). Maten var hur god som helst.
Petra var den som hittade bättre i storstan, jag var helt lost =)...

2008-03-11 @ 08:33:52
URL: http://www.flexis77.blogg.se
Postat av: Ida

Hej Ida, Ida här :) Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck. Har ju äntligen kommit på hur jag ska göra :) Fina bilder på Ninjas valpungar. Man blir ju nästan lite sugen på en :) Hoppas att allt går bra med dig och vovvarna.

2008-03-25 @ 11:12:57
URL: http://arctickelpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0