Sixten har flyttat...

Han har inte flyttat så långt, bara från Björkholmen till mig i Nybyn. Han har snart bott hos mig i en månad. Det går bra, en mycket trevlig liten krabat med en enormt stor vilja! Han är inte den lättaste valpen jag har haft att göra med, och när man försöker att fostra honom så får man vara VÄLDIGT bestämd, för han är ABSOLUT inte den som vill ge sig i första taget!!! Annars så är han en mycket trevlig hund, han är väldigt social och det är mycket bra kamplust i han, han funkar även bra i olika miljöer, han är inte rädd av sig. Kan ju poängtera att han är en väldigt stadig grabb på 4 månader, han har enorma tassar....

image81

/Ida

Kommentarer
Postat av: Petra

Den där tok Sixten :-) men nog är han söt! Kanske jag cyklar till Nybyn i morgon, de beror på vädret!

2008-05-05 @ 00:00:43
Postat av: kelpie Maria

Ja nog är han go alltid lilla Sixten, ska vi byta kanske? Kolla min blogg.www.kelpieligan.blogg.se
Kram Maria and the Kelpies

2008-05-05 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0