Mera Snö

Det bara vräker ner snö hela tiden, ska det alldrig ta slut? Tycker verkligen att det hade räckt med det som var innan det här lasset kom. hundarna har vilat och jag med haha, min såkallade hårdträning varade inte så länge. Jag och Zandra var och promenerade med djuren i Torsdags, det var snöstrom och jäkligt kallt, sen har kylan legat i fram till idag. Det har varit här -20 grader och då är det inte så kul att vara ute, så först idag har man vågat vistas ute utan att man ska bli rädd för att frysa ihjäl. Vi hade årsmöte i klubben igår, och då bjöds det på smörgåstårta och så fick alla som hade fått uppfl från någon lydnkl eller bruksklass blommor, så jag och Maia fick blommor igår :). Sen har vi fått lite nytt folk till styrelsen, ni kan gå in och kika på den på klubbens hemsida. www.overkalixbk.dinstudio.se 


"Hallå där bruden"

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0