Ny design


Har varit så himla less designen jag har haft på bloggen min. Tänkte att nu ska jag ta mig tid och fixa lite i den. Så här vart resultatet, väldigt enkelt. På morgon efter att jag hade skjutsat Philip till lekis så var jag ut med alla hundar och promenerade efter älven, jag hade först Maia i koppel medans Ärga sprang lös och drog däck med de andra, sen påvägen tillbaka så hade jag Ärga i koppel så fick Maia springa lös och dra däck med de andra. Jag vågar som sagt inte ha dessa damer tillsammans, för det kan sluta så himla olyckligt. Det "grinade" jätte illa när jag var och gick efter isen, det var -14 här hemma på gården och när jag kom ut på isen så kändes det som att det var - 30 grader. Men det var nog bara jag som frös, hundarna hade då inga problem, tänkte främst på Maia för hon brukar vara lite små frusen av sig ;)
I kväll så ska vi ha årets första styrelsemöte med klubben, få se om vi ska fatta några spännande beslut.

Maia och Plexus


Kommentarer
Postat av: petra

Men se du fick ju till designen.. Du sitter nog mycke på internet nu :) hehe... Vi synns ikväll...

2009-01-14 @ 14:27:22
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Bilja VINN EN NY BLOGG DESIGN PÅ MIN BLOGG!

SORRY!!! =) va fint du fixat i bloggen =)

2009-01-14 @ 14:41:30
URL: http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0