Friskluft

Det har varit så härligt ute idag, minus 2 grader, så himla skönt när det blir varmare ute har varit så jädrans less på att det ska vara konstant minus 30 grader ute!!! Har varit ute med hundarna idag. Var först och promenerade 1 timmes runda med Sixten, Maia och Plexus, den rundan är ut på isen och sen upp i skogen och så hem, jätte fin och bra promenad sträcka är det, jag brukar även åka skidor efter den sträckan, men då går det lite fortare iaf när jag åker med Ärga ;). Sixten har attackerat Plexus som vanligt idag, och när jag säger åt han att sluta ja då går Plexus till attack på Sixten, dom leker nämligen så och det är lite halv våldsmat, och Sixten låter som ett Leijon.
Jag och Micke varit och promerat till Svärmor och Svärfar efter isen med Ärga och Plexus, nu var det inte samma fart på Plexus som tidigare, och han törs absolut inte gå ann och busa med Ärga som med Sixten, för han vet att det kan sluta lite tråkigt för han då. Sixten stor tjöt när vi for, man hörde han ända till Svärmor och Svärfar, och det är nästan 1 km dit, han ville oxå följa med talade han högt och tydligt om för oss....Det vad vad vi har pysslat med idag, nu ska vi iväg och äta palt hos morsan och dom, hamnar väll i paltkoma efteråt, de gör jag alltid.....


Plexus


Sixten och Ärga


"Lillkelpien"

/Ida

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja diggar Ärga!!!

2009-01-10 @ 18:36:47
Postat av: annica

Aw va söta:D

2009-01-11 @ 11:11:26
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: angelika

visst är det skönt att det ÄNTLIGEN är varmare...

2009-01-12 @ 14:54:51
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0