Tekninken finns nu även i plåtsjulet

Det är ju nu så att vi nämligen har införskaffat oss en dator :). Det är en jätte stor och fin lap top.....NOg om de kan berätta lite om vad vi har  sysslat med sen jul och det är inte mkt. Vi har ätit mat och umgåts med familjer till höger och vänster som man gör kring juletider. Hundarna har fått olika typer av motion, promenader, kört med spark med Ärga eftersom det är hon som endast är intresserad av att dra, sen har det blivit en heldel "däckdragning", jag har ett mcdäck kopplat bakom hundarna som dom får dra, mkt. bra motion för dom. Sen har det ju varit så jädrans kallt den senaste tiden så man inte har kunnat vara ute, eller de kan man väll men man har ju inte haft någon som helst lust. Sen har jag varit jätte risig de senaste veckorna eftersom jag har varit jätte förkyld, så hundarna har fått vila hen hel del oxå. När man har tagit ute dem efter lång vilan så har dom haft tokdmap.......


En av raketerna som vi hade


Maia och Philip. 


Ärga drar däck

/Ida

Kommentarer
Postat av: Petra

Välkommen in i cybervärlden min vän.....

Känns de inte fantastiskt??? Joo jag vet att jag har slarvat med blogg uppdateringarna men de är för att jag är så ap less på min bloggdesign. Nu är jag hungrig så nu blir de mat & film för min del.. Puss & godnatt snykko!

2009-01-10 @ 00:33:37
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Hejsan syster yster!

Kul att ni har skaffat en dator!

Fina kort du satt in på dina hundar.

Kram Sara

2009-01-12 @ 09:21:12
URL: http://www.clics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0