Vilken härlig valp

Det är Säpo det. Vilken valp säger jag bara, han är så bra denna lilla valp. Har lagt nåra små spår till han med 5-10 min liggtid sen har han fått en kamptrasa i slutet, detta gillar han och detta är han gjord för att hålla på med, han letar reda på spåret, tar det får tappt och jobbar tills han hittar det :). Denna grabb blir 3 månader i veckan! Vi har varit i Ängesån i helgen, vi var till Linafallet en dag, vi knallade då över hängbron som finns där, och först skulle han inte gå där, han började protestera i kopplet, men jag visade han att nu går vi, och då gick vi! Inga bekymmer hade han att gå den sen på vägen tillbaka. Mäkta imponerad vart jag. Vi har börjat träna lite på positionerna i friaföljet och det går jätte bra, matglad som han är så lurar jag han med godis. Här kommer lite härliga bilder på han.










Säpo hälsar till alla ;)

//Ida


 


Kommentarer
Postat av: Anna & Sheila

Dem är ju så otroligt lika han och syrran :) Vi har oxå spårat litegrann och Sheila är mkt koncentrerad och intresserad. Lydnadsträningen är så himla skoj med henne eftersom hon ÄLSKAR att lära sig nytt och jobba för GODIS :)



Hoppas ni har det bra /Anna

2009-07-17 @ 16:22:50
URL: http://annasvonni.se
Postat av: Malin

ÅH underbara säpo!! Ni är ett perfekt team!

2009-09-27 @ 12:40:15
URL: http://malinkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0