Underbara vår

Nu är våren här, helt fantastiskt vad tiden går fort. Solen skiner och det droppar från taket. hade velat spendera dagen ute idag men icke det, jag ska ist sitta och lyssna på Jerker Swande som vi ha just nu på utb. det är tur att han har intressanta och roiga saker att komma med annars så hade jag stannat hemma idag.
Solen ha ju lyst hela veckan, och i onsdags så hade vi självstudier, så jag valde att "jobba" hemifrån. Dagen spenderade jag med mina djur och Zandra. Jag var och åkte skidor här hemikring, åkte först en runda med Maia, Plexus fick springa med, rundan är ca 3 km. Sen for jag och åkte samma runda med Ärga fast 2 varv. Sixten fick komma med och springa, tror ni han är nå lat den hunden, eller rättar sagt han är inte så förtjust i att springa, han lullar hellre på i sin takt, han låg ca 50 m konstant bakom oss. Så dom turena slutade med 9 km, hundarna var super nöjd och då är jag oxå nöjd. Efter det så for jag och Zandra och körde skoter och grillade korv, dagen hade inte kunnat bli bättre.
Nu måste jag skynda mig, ska hinna ge hundarna mat och sen måste jag iväg på min skola, haha värsta lilla skolflickan känner jag mig som....


Lill tösen som älskar aktiviteter

//Ida


Kommentarer
Postat av: Ullis

Klart vi gör, :), det är inte länge kvar till den 31/5 nu!

Ha en härlig helg!

2009-03-20 @ 22:30:01
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson
Postat av: Moster

Kollar runt på din blogg. Kul att läsa. /kram

2009-03-23 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0