Lite Uppdateringar

Det var ett tag sen jag satt och skrev här. Har tyvärr inte haft tid att uppdatera bloggen.
Jag var förra veckan hos vetrinären med lilla Maia, det dom kunde se var att hon har inflamation i tonsillerna. Sen berättade jag tidgare om att hon har ett konstigt flås när hon anstänger sig rikigt hårt, det beror på att i strupen så finns det ett konstigt "lock" som har svårt att öppna sig. Detta beror på slaggsmålet hon var med i med storasyster.  Vetrinärerna vill heller inte gå in och operera henne än, för att hon är så dåligt musklad runt halsen. Pga. att hon har haft en avbiten halsmuskel. Men hon lider ju inte av det så länge hon inte anstänger sig för hårt. Nu äter hon pencilin mot infektionen i tonsillerna och så får hon vila. Nästa vecka så ska vi tillbaka till gammelstan och träffa super vetrinären Pia :)

Kommentarer
Postat av: Åsa & Kören

Krya på er

2007-05-11 @ 09:05:01
Postat av: Sara Andersson

Hej syster yster! Hoppas att ni har det bra och att det går bra med flytten. Fint du har skrivit om hundarna. Jag blir inspirerad att träna hundarna när jag läser om vad du har gjort. Kram från oss.

2007-07-21 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0