Motgångar

Det är inte alls kul, men utan dom så skulle man inte lära sig nått. Jag tävlade Ärga här hemma på klubben förra helgen, än en gång så sjabblade vi bort oss i spåret. det hon pysslade med den här gången var att när är fick  tappt så gjorde hon jätte stora ringar innan hon hittar spåret igen, nästan så hon skenade iväg, och de gjorde hon, å hon hamnade på något helt annat ställe där inte vårat spår fanns. Hon plockade fyra pinnar iaf :).
Det jag har kommit fram till med denna dam nu är ju att hon har ju alldeles för lite spårerfarenheter, inte undra på att hon gör såna konstiga grejer, hon ju inte hunnit lära sig själv riktigt än hur man ska gå tillväga i spåret. Så det vi har pysslat med den senaste tiden är SPÅR, och ännu mera SPÅR, det jag har gjort är att jag har hela tiden i stort sett jobbat med att andra går mina spår så jag inte ska ha en chans att styra lill tösen min, för jag kan ju eränna att jag har vissa tendenser till att göra det. Så nu till helgen så bär det av till Malmens BHK, så få se vad jag och Ärga ska hitta på där.

Lill tösen

/Ida

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka Till i Malmen!!!!

Det är ju mycket lätt att man styr hunden, trots att man inte har en aning var spårtet kan gå?!!!

Ha det bäst!

//Linda

2008-06-10 @ 17:02:20
Postat av: mamma & pappa

Vi får önska er LYCKA till i morgon =)

2008-06-13 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0