.......

Som ni säkert märkt så har jag varit skit dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden, har bara inte orkat. Så vad har hänt den senaste tiden.Har tagit lite Påsklov från utb. Känner att det kan behövas, ladda på lite ny energi så man orkar med att vara där, inge illa menat åt mina underbara "klasskompisar". På hundfronten händer det inte så jätte mycket just nu. Ärga är parad med Hassemans Zeth www.polarmarken.se, den lilla slampan skulle bli förvånad om hon inte skulle para sig med nån hane. Nu hoppas vi på att det ska komma massor med valpar en 10-12 st haha, nä stackars Ärga...
Lilla kelpien har inte börjat löpa än! Nå väl hon börjar när det är dax. Vi tränar på som vanligt, och alla moment i 3an behöver just nu bara finslipas, hon kan grunderna, nu är det bara att gå vidare till nästa steg, men jag räknar då inte med att tävla hon till våren, hon är inte färdig för det än. Herregud jag har kommit på att jag kanske inte har nån hund att tävla förens till hösten. Skit tråkigt, Ärga är ju parad och om hon då inte får valpisar så kommer jag att testa tävla henne i Lkl spår, Maia som inte är riktigt färdig, och grabbarna grus vill jag då inte ens tävla. Sixten somnar nog på plan under Linförigheten, Plexus och jag kommer inte riktigt överens. Så har nån någon färdig hund som behöver tävlas?
Våren har ju kommit eller, nä jag tror inte det, tycker inte att det tinar något, känns kallt oxå ute, jag blir bitter av detta väder, och det är så f-bannat mkt. snö i Ökx. vi  kommer alldrig att få börja träna i skogen, pga at vi bor på fel ände av Sverige. Under den här tiden av året så blir jag så bitter och vill flytta tillbaka till Piteå för att de tinar alltid fortare där än här. Så tankarna har kretsat kring att flytta, men jag ska inte göra det. Vi var till min kära syster i Lördags och då fick  jag njuta lite gran av Piteå, vi var och promenerade till grans, och förbi kyrkbyn. Å det var så mysigt, och massa gamla minnen ploppade upp i huvudet. Nu har inte jag tid att sitta och skriva här nå mer ska fara och ta en långprommis med Ullis och hennes 2 benta och 4 benta.




Hassemans Zeth


Tassemarkens Ärga



GLaD PÅsK ALla






//Ida



 


Kommentarer
Postat av: Malin

Maia börja Löpa! ;) DU kan få tävla Bällebus, haha bara hojta;)

2009-04-09 @ 14:59:13
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: P

Jag har lösningen!! Du tävlar Hampe dampe i tvåan 31 maj. Har anmält båda schäfer odjuren men som sagt ja kan ju inte tävla båda samma dag! Men då får du för guds skull inte glömma SKINKOSTEN!!!

2009-04-09 @ 22:30:31
Postat av: Maria & Kaj

Äntligen lite uppdatering. Önskar er en GLAD PÅSK.

2009-04-10 @ 13:14:34
URL: http://www.polarmarken.se
Postat av: Ullis

Tack för prommisen, det gör vi om:). du får väl tävla Arv, hihi..

Ses på Tisdag!

2009-04-11 @ 08:10:41
URL: http://www.123minsida.se/ulrikafredriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0