Bruksutställning



Domarens kritik om Maia: Korr prop. Tillräck benstomme Nospartiet kunde vara bättre utfyllt under ögonen Ngt rundade ögon Korr hals Tillräckl förbröst Aningen för högt uppdragen buklinje Korr vinklar fram & bak Ngt mjuk i pälsen Tunn svans Korr steglängd.
Hon fick endast en 1a. Tror ni jag var nöjd? Alla som känner mig vet vilken dålig förlorare jag är. Så jag vart inte alls nöjd kan man säga. Jag for dit för att åka hem med en hund som jag hade hoppats på skulle bli SUCH. Jäkla skit säger jag bara, gillar inte alls det här med utställning just nu, men så här är det när man ska hålla på med olika typer av sporter och det kan snabbt vända när man håller på med utställning. Min lilla tjej som jag inte har behövt kämpa med för att hon ska få sina Cert och nu när vi bara har ett kvar så måste man behöva börja jaga rätt domare för att få dem oxå. Jag kan ju berätta att sen vi har börjat kunna plocka våra Cert i ringen så har vi varit på 2 utställningar och av dom 2 så har vi fått våra Cert. Tror heller inte att domarn gillade Kelpien för det var 4 st som ställde och ingen kelpie vart BIR. Ha ha eller så tyckte finnen som var domare att dessa kelpies var jävligt fula....


//Ida



 


Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj! Nu ska du inte vara en sån där dålig förlorare ida... Det händer även den bästa! =P

Blev det föresten några bra kort på Nima? skickar du de åt mig i såna fall!?

2009-02-15 @ 21:14:41
URL: http://northshadows.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Hejsan! Du måste ha tålamod, du har inte varit på så många utställningar med henne och ändå fått certen :) Men jag förstår att du blir frustrerad när du hade en plan som inte riktigt höll.

Kram

2009-02-16 @ 09:00:13
URL: http://www.clics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0