En Vecka kvar

 Om en vecka så åker vi till Thailand. Så himla fort det går. Vi bokade resan för ca 7 månader sedan och nu åker vi alldels snart helt otroligt, känns inte riktigt värkligt än. Jag har varit en gång tidigare till utlandet. Det var när farsan fyllde 50 och det är 7 eller 8 år sen, då var vi till Teneriffa. På fredag så sitter vi just nu på planet på väg mot Thailand, Phuket. Allting är i stort sett fixat, sprutorna är tagna, passena, pengarna och vårat lilla husapotek är fixat. Det ä bara i stort sett nu att börja packa resväskan, ska snart ta och göra det, kommer inte att hinna det nästa vecka för på måndag börjar jag på  Säljutb. som Trezer har, sen den tid som blir över kommer hundarna att få. Hur ska jag klara mig utan mina djur, skulle helst av allt vela kunna ta med dem, ha ha tänk er Sixten sitta och softa i i solen med en paraplydrink. Tyngst kommer det att vara att måsta lämna min lilla Maia, hur ska jag klara mig utan min lilla svarta följeslagare, hon har alltid följt med mig på alla tripper jag har haft kring Sverige. Jag har alldrig varit utan henne så länge, och inte hon utan mig. Herregud hur ska detta gå. Nä nu ska jag sluta fundera så mycket, denna resa ser jag verkligen framemot, slippa snö och kyla och bara mysa på med Micke.



Imorgon så ska vi åka till Jokkmokk, jag ska ställa Maia. Håll tummarna nu för att vi ska få vårat sista cert så vi kan

titulera oss som SUCH. Mamma ska med och ställa lill björnen Tea, Mia ska med och ställa Nima och Zandra som ska ställa Wendie.


Min lilla följeslagare

//Ida


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅÅÅ SEE MAIA!!!! JOJO vi har sett MAIA!!!!

2009-02-13 @ 15:00:19
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Mammi

Maia kommer och sitta i trappan och se ut genom fönstret och gråta efter sin matte. :-( och tänker var är min matte, kommer hon inte snart!!!

2009-02-13 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0