Semestern närmar sig

Detta kommer nog kanske att vara det sista inlägget nu jag skriver innan vi åker. För imorgon bär det av mot det varmare trakterna av jorden, nämligen Thailand, Phuket, Karon Beach. Herregud vad har jag jätt mig in på? Hur ska detta sluta? Lite små stressigt är det just nu, det flesta frågar om jag har resfeber, men inte har jag kännt av nå sånt än men det kankse kommer, just innan vi ska stiga in på planet så kankse Micke får bära in mig i planet för att jag tuppar av, hahaha. Nä inte kommer jag väll att göra det ;) Allt kommer att gå säkerligen jätte bra, och vi kommer att ha en helt underbar semester.


Det sista bilderna på mina härligar djur innan vi åker











//Ida


Kommentarer
Postat av: Mammi

Påminn Micke att han ska ta med flexikopplet så han har koll på dig, så du inte rusar iväg, och går vilse i Tailand. =)

2009-02-19 @ 21:05:25
Postat av: angelika

hoppas ni får det skönt ... så hörs vi när ni kommit hem i gen ... puss

2009-02-20 @ 12:03:39
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe joo lite resfeber tror jag du har för nu har du ringt 3 gånger på ca 2 timmar :)) Hehe.. de är nog lite pirrigt trots allt.. Men nu sitter ni uppe i luften på väg mot varmare väder.

2009-02-20 @ 13:59:08
Postat av: Malin och Rebell

Hoppas ni har de toppen! :)

2009-02-20 @ 20:38:35
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0