Framme i varmen

Nu ar vi framme i Thailand, man fick en chock nar man kom ut ur planet. Resan har gatt bra hit, lite sma jobbigt att sitta still i  11h,  jag ar inte riktigt van vid att sitta still. Nar vi kom till hotellet sa blev vi bemotta som att det var kungen och drottningen som kom in. Deras service har ar nagot helt annat en den servicen vi har hemma i Sverige. Hotellet och rummet ar super fint, vi har polen 2 meter fran dorren. Idag har vi tagit det mest lungt solat och badat ar det vi har pysslat med, idag har det varit ca 35 grder varmt, vi har varit nere vid stranden, som ar ca 200 m fran hotellet, dar var det olidligt varmt, det blev mestadels att plaska omkring i havet, kul som attans. Nar man gick pa standen kandes det nastan ut som att ga pa knarr sno. Mycket hundar har mitt oga skadat, och det ar ju helt hemskt hur dom lever, men det verkar ut att funkka for dem. Vi sag en jatte konstig hund idag, kaken pa den var helt missbildad, jag led fruktansvart nar jag fick se den. Na vall mina kara vanner och fam, ta nu hand om mina hundar vall, tanker pa dem jatte mycket, sa halsa till dem. Nu ska jag ga och ta mig en paraplydrink.

Ida


Kommentarer
Postat av: zandra

jag har uppdaterat bloggen läs den ps snor någon bild på sixten..

2009-02-23 @ 15:06:41
URL: http://www.freewebs.com/wendie1
Postat av: Mia

DITT SVIN! Här är det snöstorm!!!!!! Ursch och fy för dig! ;)

Ha det bra där borta! Kram!

2009-02-23 @ 15:29:54
URL: http://northshadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0