Lordag

En vecka kvar tills vi ar hemma, jag har borjat rakna ner, Men inte micke, han trivs som fisken i vattnet har, medans jag borjar bli less den har varmen. Idag har det regnet har i ca 5 minuter det ar forsta regnet pa under tiden vi har varit har. Det ar fortfarande ca 35 grader varmt.
Igar sa hyrde vi en longtail boat for att aka till en annan strand for att sola och bada, stranden heter freedom beach, det var jatte vackert dar och det var jatte mysigt att aka omkring med longtail boat. Sen senare pa kvallen var vi och at Plankstek for ca 350 kr for oss bada inkl dryck, billigt och na jakulst gott. Jag borjar bli less den har Thaimaten sa nu letar vi oss annan foda.
Idag har vi varit och skummpat runt pa elefantryggen i djungeln. Bada jag och Micke har fatt styra elefanten, jatte kul var det, vi var pa en 1 h tripp. Vi har aven fatt se en elefantshow med en som kallades for MrPhuket. 

Hade bra allesammans

//Ida och Micke

Kommentarer
Postat av: Kloka storasyster

Hej min vän!

Njut allt du kan, det tar väl ett tag innan du kan åka till Thailand igen. Men det blir bra när ni kommer hem, längtar efter att kunna ringa dej :) Vi har varit till Kåbdalis idag och åka slalom, det var superhärligt vårväder, sol hela dagen och den värmde bra. Jag tror att alla vi har fått lite färg och det är vad vi får nöja oss med på dessa breddgrader!

KRAMAR

2009-02-28 @ 19:56:23
Postat av: Anonym

Hej min vän!

Njut allt du kan, det tar väl ett tag innan du kan åka till Thailand igen. Men det blir bra när ni kommer hem, längtar efter att kunna ringa dej :) Vi har varit till Kåbdalis idag och åka slalom, det var superhärligt vårväder, sol hela dagen och den värmde bra. Jag tror att alla vi har fått lite färg och det är vad vi får nöja oss med på dessa breddgrader!

KRAMAR

2009-02-28 @ 19:57:47
Postat av: Philip och Gertrude å Wilma

Hej på er, det verkar varmt å så, Filip tycker att ni borde lägga upp lite bilder f.ö så hälsar han så gott, här är det typ 18-20 minus så ni ska passa på å hade så supernice ni bara kan i värmen, kramar och hälsningar från oss från kölden i Ö-kalix

2009-03-01 @ 15:22:28
Postat av: POLARMARKEN

Ja jag säger också njut nu den veckan du har kvar. Det är ju inte var dag man åker till Thailand.

När du kommer hem så har våren börjat här....hoppas jag. Men soliga varma dagar som är perfekta för att vara ute med hundarna. Må så gott. Kram

2009-03-03 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0