Torsdag

Vi har fortfarande tok varmt, och det har da inte kommit na regn an som yr.no hade lovat. Vi har ca 35 grader varmt, vi ar bruna, och jag brannde mig har om dagarna sa nu haller brannan pa axlarna att trilla av, jag ser ut som en plockad gas.
Igar akte vi Speed boat runt Phi Phi oarna, bade jag och Micke trodde att vi skulle spy for att det skummpade som tusan pa vagen dit, men vi klarade oss fran sant elande. det var valdigt fint runt dessa oar som vi besokte, det sag ut som pa ett vykort allt som vi fick se. Vi snorklade oxa, nar jag skulle kliva av baten for snorkling sa kryllade av fiskar i vattnet, jag hoppade i till slut snorklade en svang och sen for jag upp fort som tusan for att fiskarna var overallt kring mig. Det dar med snorkling var verkligen inget for mig, fiskarna var valdigt obehagliga, det var ungefar som att ha en myggsvarm runt omkring sig. Micke trivdes daremot battre dar i vattnet, men han var oxa fort uppe. Sen var vi och at  Thaibuffe pa en Phi Phi don, valdigt gott var det. Efter det sa for vi till en av oarna for att mata apor, det var inte sa himla trevligt att se, for det spring sakert tusen tals manniskor dar om dagen for att mata dessa apor, sa dom blir gode feta och vissa blir aggressiva, vi sag en apa som borjade spy dar pa on. Sen for vi till en annan o, for att bada och relaxa. Pa den har on sa behovde vi gasmask for att kunna ga pa toa, om vi sager sa har sa var toaletterna i ett bedrovligt skick, det var nastan som att ga pa utedass, fast varre, och sa ar det konstant 35 grader ute, DET LUKTADE SKIT! Jag var tvungen att vira handuken runt nasan for att kunna klara av stanken. Tacka vet jag bebyggt omrade.
Idag sa har vi inte gjort sa himla mycket, vi holl pa att sova bort frukosten. Men tacka vet jag servicen dom har har, sa vi fick oss frukost iaf. Bad och soldag har det varit idag. Lugnt och skont. Jag har varit sjukt sugen pa Pizza idag, sa ikvall sa hittade vi en resturang som en finne agde, sa vi fick oss Pizza och gott som tusan var det.
Zandra min mage mar Prima ansalange.
Mamma Micke har inte behovt anvanda flexikopplet annu. Vi har stenkoll pa varandra, och sa skoter ni maia som att det vore en prinsessa. sa halsar du at pappa
Petra du behover inte motionera ihjal Arga och Plexus, jag far det sa jobbigt sen nar jag kommer hem. vi kommer absolut inte att skaffa nago langora till han, for han har ju min lilla svarta mara. Haha

Annars har vi det jatte bra, hade bra allesammans dar hemma.

//Ida och Micke

Kommentarer
Postat av: Petra

Men va tusan.. Ärga har de ju så roligt när hon får motionera.Vi har åkt 5:an idag i Lappberget och vi tog oss runt på 18 minuter...

2009-02-26 @ 18:14:41
Postat av: Mammi och Pappi

Den där svarta katten som är inhyst hos oss hon gör ju bara jävulskap, hon tror ju att hon är en katt klättrar upp på köksbänken och går och kollar om det fins någon mat, fast hon nyss har fått mat, hon kommer att se ut som en julgris med tändstckor som ben, och då man säger åt henne ja då blir hon sur.

Kram från oss

2009-02-26 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0