KALLT

Jag är så less på att det ska vara kallt! Vad tusan ska man hitta på idag då? När det är så här kallt som idag -25 så är man inte så sugen på att hitta på nå utomhus aktivitet med sina djur. Får ha lite hjärngymnastik med dom inohus, och sen hoppas man på att det vänder till ikväll så att man kan vara ute. För just nu medans man är arbetslös så är det tur att man har hundarna som kan sysslesätta en annars så skulle ja bli gråhårig och tok deppig för att jag inte skulle ha nå att göra. Men snart så vänder det för jag har kommit med på en utb. som ett företag ska starta här så efter den så hoppas jag att det leder till ett seriöst jobb :)



Maia

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Hej!

Till och med din nya design på bloggen ser kall ut:) Jag håller med dig att man blir ganska less på kylan. Vilka kort du har satt in på bloggen, det ser så kul ut när Plexus och Sixten leker och vad Ärja har blivit mörk i pälsen. Ha det bra. Kram från syster yster.

2009-01-15 @ 10:27:35
URL: http://www.clics.se
Postat av: Anonym

De kryer odjur omkring här....

2009-01-15 @ 12:47:26
URL: http://www.phira.se
Postat av: Linda på Norra.

Fortfarande kallt =(...

men vi hoppas på en snar vändning.

Ha det bäst!

//Linda

2009-01-15 @ 20:57:38
Postat av: Björkholmarna

Grattis Sixten på 1-årsdagen, hoppas du får något gott då du fyller år idag,

2009-01-16 @ 14:21:07
URL: http://jebas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0