Thailand



20 februari åker jag och Micke till Thailand. Vi ska till Phuket och vi ska bo i en del som heter Karon Beach. Vi kommer att vara borta i 2 veckor, jätte kul och spännande. Så medans ni andra fryser här och få stå ut med all snö så kommer jag och härja runt i Phuket. Har inte ännu kommit på hur jag ska göra med hundarna, men det löser nog sig. Får väll dumpa dom på Jebas, så Maia får fostra bortskämda Thea ;)

Idag har jag varit jätte duktigt på att Åka skidor, har varit i Lappberget och Åkt 7,5 km, nå det vart inte lika långt som igår för att inte Maia orkade, jag skyller på hunden, men så var fallet. Jag åkte 3x2 med Ärga, andra varvet jag for så hade jag Maia springandes lös framför Ärga och hon älskar att få göra det hon springer järnet helt vild blir hon. Sen när jag for 1,5 an med henne så var hon inte lika pigg men vi tog oss runt, det var därför jag inte for nå längre. Ärga var lite loj idag tyckte jag, hon var inte alls lika pigg på att dra som hon brukar, kan ju bero på att vi var och åkte igår. Så jag har fått jobba hårt i backarna när inte hundarna har varit så pigga på att dra. Så jag känner mig lite mör i kroppen och värre kommer det väll att vara imorgon.....

//Ida

Kommentarer
Postat av: Mammi

Thea bortskämd...då ska vi snacka om den där svarta pärlan...när ska vi åka i morgon?

2009-01-20 @ 21:59:56
Postat av: Malin och Rebell

ÅH Thailand fyy vad orättvist! Sola massor! :D

2009-01-23 @ 21:47:41
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Mia,mixa,nikita

Tacka vet jag en svensk vinter med kyla och snö jämfört med bad och sol, inte ett dugg avunds ha en bra resa KRAM mIA

2009-01-28 @ 13:31:22
URL: http://www.123minsida.se/miashundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0