Nu går vi i väntans tider

Maia blir bara större och större, hon är rättare sagt gigantisk nu. Tycker synd om henne, för det är varmt och hon har det jätte tungt. Vill att det där små liven som hon har i magen ska komma ut nu så fort som möjligt så hon slipper gå omkring bära på de små liven........

Här kommer lite bilder det är bilder från förra helgen då hon var i vecka 7. Husse har åkt till Tyskland med kameran han kommer på onsdag så då ska jag fota Maia så ni får se hur hon ser ut i åttonde veckan.


Maia gillar att slappa numera :)




//Ida

Kommentarer
Postat av: Petra

Snart blir du mormor igen!!! Känner du dig inte gammal??

2009-07-20 @ 22:19:42
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Petra

Nej Nej Ida jag är ju bara 24 år!!!!!!!!!!!! Jag känner mig ung :)Jag tror du är ganska nervös inför att kelpie valparna ska anlända!? De ska bli spännande.

2009-07-21 @ 13:47:20
URL: http://phira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0