Ärgas Valpar

Har kommit. Hon fick värkar igår på dan, 2 st kom av sig själv sen resterande kom på djursjukhuset i gammelstan, hon fick inte ut den tredje vet. fick hjälpa henne med den och den var död. Sen när den fjärde skulle komma, så satte aldrig hennes värkar igång så dom fick snitta henne. Den valpen var död som skulle komma. Så just nu så är det 4 st tjejer, en grå och resten mörka. Den gråa ser ut som Ärga, hon är jätte tjusig och jag har döpt henne till Unik :). Ärga mår jätte bra nu, och hon vaktar valpisarna, hon blänger  till och med på mig när jag håller på med dom. Söt tjejen min...








Maia kom hem igår och jag var överlycklig. Haft borta henne i 4 dagar, hur ska det gå om hon har bebisar i magen och när hon åker till Anna och co, för att valpa. Jag lär ju hänga hos dom så fort jag har bra möjligheter. Har vart på klubben en sväng ikväll och tränat lite med henne, vi körde vittring, sättande under gång och hopp apport. Det gick bra, men hon var inte lika motiverad som hon brukar, tror att det har med slut löpet att göra.
Här kommer lite bilder på hon iaf.


"Det är lättare att bita hårt tag i snöret"






//Ida

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men så goa små:)) Unik, vilket jättefint namn!

/Ullis

2009-05-29 @ 22:29:48
Postat av: Angelica w

hej, grattis till valparna =) du blir ju om nästan mormor då =) ....

2009-05-29 @ 22:54:02
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Kaati Nilsson

Stort grattis till valparna!! Härligt med 4 tjejer! :) Hoppas att parningen lyckades med Maia. Mvh Anna-Lena & Co

2009-05-29 @ 22:56:52
URL: http://varggarden.se
Postat av: Maria

Hej Ida

Vilka fina bilder du lagt ut. Det ska bli roligt att komma förbi senare när valparna börjar bitas. Håller tummarna att Maia är dräktig.

Ha en trevlig helg önsakr vi alla.

2009-05-30 @ 11:38:49
URL: http://www.polarmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0