Hunduppvisning

Igår så hade vi hunduppvisning med Brukshundklubben på studiefrämjandets 50 års jubileum. Jag visade linförighet, inkallning, apportering, krypet och skall med Ärga. Hon tyckte att set var super kul, men hon har inte samma kaliber i det hon utför som hon hade innan magen vart så här stor. Hon är lite klumpig nu.











Vi var även där för att visa upp våra terapihundar. Idag så har jag och Maia varit och jobbat på ett ställe som heter Prisma, det är ett terapi ställe för dom som är handikappade. Det gick jätte bra för Maia, hon fan sig in i situationen jätte snabbt. Hon är väldigt lugn med dom som är handikappade och gamlingarna, annars brukar hon vara jätte hispig när hon ska hälsa, men med dessa typer av människor känner hon av att hon måste ta det lungt, väldigt fasinerande.


Maia

//Ida

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hejsan!

Kul att läsa när du har uppdaterat! Tycks aldrig få gjort det själv. Tack för samtalet i dag, du är en pärla!!!! Vad skulle jag göra utan dej,puss!

2009-05-11 @ 21:30:47
URL: http://www.clics.se
Postat av: anton

tjoo

2009-05-16 @ 20:49:17
Postat av: Maria

Hej Ida

Jag är in och kikar m du har uppdaterat. Önskar dig en trevlig helg.

2009-05-22 @ 20:33:27
URL: http://www.polarmarken.se
Postat av: Mia,mixa,nikita

Vad duktiga ni är, vi ses säkert till helgen//Mia

2009-05-25 @ 14:24:43
URL: http://www.123minsida.se/miashundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0