Budda och Nai Harn

Hej Till alla dar hemma!
Igar var vi tvungen att vila oss fran solen sa mkt. som det var mojligt. Vi var och traffade jatte stora Budda som ar 45 m hog. Han star i Phuket och ar gigantisk, ni ska fa se nar vi kommer hem. Pa det dar stallet som han star pa var det en Munk som holl pa att predika en massa och "hela" folk. Det var skit haftigt att se, sant har man ju bara sappat forbi pa tv. Vi "helade" oss inte, haha vi hade na inte fatt gora det. Dar uppe pa berget dar han stog fick vi se en helt underbart vacker utsikt over Phuket. Nar vi for dar ifran sa for vi forbi for at fa se en helt super fin utsikt over Karon och den Indiska ocianen.
Idag har vi varit till en helt fantastiskt strand namligen Nai Harn. Vi akte Long Tail bat dit. Det tog ca 30 min, sen nar vi kom dit sa solade vi och badade och bara myste pa. I vatten sa fick vi se svard fiskar.
Sara ni far ga och kopa en bur till lill Tirri virri hunden min, jag sparar lite Baht :) Hoppas att det gar annars bra for lill kelpie bruden min, saknade att fa mysa m. henne imorse :)
Mamma vi har ingen hemlangtan. Du far saga at Maia att hon far klara sig 2,5 vecka till ungefar :)

Hade bra allesammans :)

kram* Ida och Micke


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Ni verkar ju ha det hyfsat bra.... Vi oxå i kylan, senaste dagarna mellan 25-30 gr :(

För Plexus har det lugnat sig, verkar vara Trixie-effekten som gjort honom lite tossig. Fortfarande ris och vatten diet, men magen har lugnat sig :)

Bara nu kylan ger med sig så han får komma ut lite mer på prom med mig och Max.

Ha de så bra!! Kram från oss här.

2010-02-19 @ 09:55:28
Postat av: Mor & Far

Ja den där Maia! Nu har hon ätit upp våran middag. Jag hade gjort en tackopaj, vem hoppade upp på bänken och åt upp mer än halva pajen...Jävla hund, och har hon ont i magen i natt så åker hon ut.:((

2010-02-19 @ 19:57:25
Postat av: Mamma

Maia kommer att vara fet som en gris då ni kommer hem, så mycket mat som hon knycker...

2010-02-20 @ 10:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0