Karon Beach

Efter en valdigt lang resa ner hit sa kom vi fram pa lordag formiddag. Vi var valdigt trotta och slitna eftersom att vi inte hade sovigt pa 2 dygn ordenligt. Lordag tog vi det mestadels lugnt vid hotellet med att sola och bada i polen. Igar tog vi arets forsta dopp i Indiska oceanen, hur underbart som helstn ca 30 grader varmt i vattnet och 35 i luften. happy valentine firades i Patong med att ata och dricka gott pa Ricos, sedan fortsatte firandet vidare har i Karon. 
Idag har vi inte heller gjort desto mer an att bara ligga och softa vid Indiska oceanen. Vi ar mycket solbranda trotts att vi har varit mkt noga med att smorja in oss. idag har det varit helt sjukt varmt ca 35-40 grader i luften, vi har spenderat mesta tiden med att plaska runt i havet haha man flyter i dar :) Gor ni det dar hemma i snon :). Zandra vi har inte traffat pa na hajar eller maneter.

Hade gott allesammans dar hemma for det har vi :) Halsa till vara djur dar hemma, har traffat pa en vild och galen hund har som pamminer om Tira :) Skit cool ar den.

Ida och Micke


Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj, vi har de också himmskans bra här hemma i SNÖN... DE DU!!!!! Ärga och jag åkte i Lappberget igår igen. De gick så bra! Jag har som plan att åka med henne minst varannan dag. Hon verkar pigg jag tror vi måste utöka trean med att lägga på 1,5:an sen nästa vecka. Jag klockade oss igår, de tog typ 7,5 min för oss att ta oss runt på trean!

2010-02-16 @ 10:10:03
Postat av: Gun-Britt Andersson

Varför tog du inte med mig? Ha en skön semester./kram Från moster

2010-02-16 @ 14:41:59
Postat av: Sara

Ja, du har det bra. Här hemma har vi en hund som inte håller sig i den trasiga buren som du kom med så hon hoppar runt och biter sönder i Pers nya bil. Så gör inte av med alla pengar så du har råd att betala reparationen!

2010-02-16 @ 17:23:21
Postat av: Mammi och Pappi

Maia mår bara bra! hon är i Nybyn på dagarna, och då hon kommer dit så springer hon upp på bron och ska in...då hon kommer in så skyndar hon sig in och kollar läget och då ställer hon sig och luktar på din jacka...Och säger var är min matte. Kram

2010-02-16 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0