Massa solande och badandet

Torsdag sa hade vi det valdigt mulet har i stort sett hela dagen, det regnade aven fran och till hela dagen. Vi tog en taxi den dagen for att kora gokart och fordriva tiden m. annat. Micke korde gokart och jag tittade mest pa, jag var inte sa noga att kora dom dar maskinerna. Sen sa for vi och sag pa en ormshow som det hade alldelse dar bredvid. Valdigt haftigt och se den, men na var man halla radd nar han kom nara en med ormarna. De hade massa olika ormar med pa showen, bland annat skaller orm, och pyton. Efter det sa fick man ga runt och se pa deras "lilla" orm farm. Det hade aven andra djur dar oxa pa farmen som det matade ormarna med.
De vi annars har gjort det senaste dagarna ar att sola och bada kring havet.
Igar var vi i Phuket for att shoppa pa deras gigantiska marknad. Vi fick se dar en valdigt trakig syn och det var att det salde hundvalpar, kattungar, kaniner och andra djur i sma burar pa den marknaden dar det kryllade av folk av alla dess slag. Det var fruktansvart! tankte ge mig in i en liten diskution dar m. dem men Micke hann stoppa mig. Morr och Fy for sant. Detta var inte forra aret da vi var.
Nu ska vi ut och ata och dricka gott pa Two Chefs.
Hade bra allesammans pa en vecka ar vi hemma, langtar som tusan nu efter mina hundar. Gud vad jag vill trana hund!

Kram* Ida och Micke


Kommentarer
Postat av: Morsan

Har du börjat räkna dagarna tills ni får komma hem? Jag tror nog att du längtar;)

2010-03-03 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0