Sista Dagen

Pa Mandag sa lag vi pa stranden hela dagen. Sen pa kvallen sa akte vi ivag till Patong. vi var ut pa Ricos och at god mat sen efter det var vi pa Piano Baren for att umgas med svenskt folk och lysna pa Svensk underhallning. Vi sjong Kareoke och hade valdigt trevligt :).
I Tisdags sa var vi till Phuket Zoo for att se hur djuren hade de det har aret. De hade det hyffsat bra mkt battre an forra aret. Vi var pa en Monkey Show som var valdigt underhallande. Vi traffade aven i ar Quilas kompisar, (radjuren) :). Sen fick vi se apor para sig, inte sa himla trevligt men Micke holl pa do av skratt :).
Igar gjorde vi nagot riktigt haftigt. Vi var pa Para Sailing. Jag har velat fram och tillbaka om jag ska gora det eller inte, igar gjorde jag det. Micke kunde ju inte vara samre an mig sa han gjorde det oxa, trotts att han ar fruktansvart hojdradd. Det var skit haftigt, alla borde testa.
Idag ar det sista dagen vi spenderar har. Den kommer vi att spendera genom att ligga pa stranden och plaska i havet. I kvall ska jag tattuera mig och sen ska vi atat go middag pa Two Chefs. Vi kommer hem till snon pa sondag.

Kram* Ida och Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0